Μετανάστευση... προς τα πίσω! (Bonus track!)

"Το τραγούδι των γύφτων"
Στίχοι, Μουσική: Τσακνής Διονύσης
Ερμηνεία: Κατσαρής Γιώργος
Δίσκος: Φώτα παρακαλώ (1990)





Δεν έχω τόπο, δεν έχω ελπίδα,
δε θα με χάσει καμιά πατρίδα
και με τα χέρια μου και την καρδιά μου
φτιάχνω τσαντίρια στα όνειρά μου

Νάις μπαλαμό, νάις μπαλαμό
και το λουμνό τ'αφεντικό
νάγια δόμλες ατzέι μπαλαμό

Και τα γκανίκια μας όταν χορεύουν,
με χασταρώματα που σε μαγεύουν,
κουνάνε σώματα και τα πιτέ τους,
μέσα σε κλείνουνε στις αγκαλιές τους.

Νάις μπαλαμό, νάις μπαλαμό,
και το λουμνό τ'αφεντικό
νάγια δόμλες ατzέι μπαλαμό


(το τραγούδι γράφτηκε το 1986 για μια τηλεοπτική σειρά της ΕΤ1 "ΤΟ ΜΠΟΥΡΙΝΙ" σε σκηνοθεσία του Γιάννη Διαμαντόπουλου, η οποία είχε σαν θεματική ενότητα τους πρόσφυγες της Μικράς Ασίας και στηρίζεται σε παραδοσιακό τσιγγάνικο τραγούδι)



Υ.Γ.: Κοίτα να δεις φίλε μου, από πού ξεκινήσαμε αυτήν την επεισοδια-κή αναφορά και πού φτάσαμε: Πρόσφυγες της Μικράς Ασίας... Έχει ο καιρός γυρίσματα, γιαυτό καλό είναι να μελετάμε λίγο Ιστορία...