Ο ξένος μες στην ξενιτιά


"Μεσσαρίτικος" - Παραδοσιακό




(από http://www.youtube.com/watch?v=MTAWKTdWj5U)



Τι να πω ρε παίδες γαμώτο... Τα έχουν πει άλλοι πριν από εμάς... Και εμείς νομίζουμε ακόμα ότι είμαστε κάτι διαφορετικό... Ευτυχώς που από αύριο ξεκινώ τους χορούς μετά από 2 χρόνια απουσίας... Έτσι κάπως θα καλμάρουν λίγο τα διαόλια μου, θα ζαλιστούν πρόσκαιρα οι ανησυχίες μου και θα κουραστούν προς ώρας οι αναζητήσεις μου... Έτσι θα πλησιάσω λίγο πιο κοντά στην κάθαρση.


Υ.Γ.1: Σήμερα αφιέρωσα ολόκληρη την ημέρα σε μια βόλτα στο νησί. Δεν ήμουν μόνος, ήμουν μαζί με άλλους 33 διαφορετικούς και άγνωστους ανθρώπους. Και αναρωτήθηκα. Ποιά η διαφορά γνωστού ανθρώπου και άγνωστου; Ή πιο σωστά, ποιά η διαφορά του τίποτα από το τίποτα;

Υ.Γ.2: Σήμερα πέρασα μια υπέροχη ημέρα, γεμάτη εκπλήξεις, γεμάτη συγκινήσεις, γεμάτη παραδοσιακό τρόπο ζωής και κυρίως γεμάτη παραδοσιακή μουσική...

Υ.Γ.3: Σήμερα προσέθεσα μια ακόμα γεμάτη μέρα στο σακούλι της ζωής μου. Το επιμύθιο και αυτής της ημέρας είναι: πόσο μικρός και ασήμαντος τελικά; Πόσο μεγάλο το τίποτά μας;