Ποτέ μην λες ποτέ Νο 2


Το post διορθώθηκε και επαναδημοσιεύεται, προσεγγίζοντας καλύτερα αυτά που θέλω να τονίσω, καθότι ακόμα και εγώ ο ίδιος διαβάζοντάς την πρώτη του μορφή, ένοιωσα να είμαι πολύ απόλυτος!(μήπως χρειαστεί να γράψω το "Ποτέ μη λες ποτέ Νο 3" όπου θα καυτηριάζω την απολυτότά μου και την διαφωνολαγνία μου...;)

Και εκεί που λες (για 2η φορά!) ότι κάποια πράγματα δεν έχουν να σου δώσουν περισσότερες συγκινήσεις, μαθαίνεις ξαφνικά ότι από το χωριό σου προέρχονται δυο σημαντικές και παγκοσμίως γνωστές προσωπικότητες, ο καθείς στο χώρο που επέλεξε να βαδίσει:

1) Θεόδωρος Καλλιφατίδης, πολύ γνωστός φιλόσοφος με ευρύ συγγραφικό έργο και μεγάλη αναγνωρισιμότητα στη Σουηδία! Τον έμαθα προχτές σε έναν μεγάλο εκδοτικό οίκο των Αθηνών, που έχει αναλάβει την ελληνική έκδοση πολλών έργων του, και αιφνιδιάστηκα όταν δεν είχα ακούσει καν το όνομά του!

http://www.greekbooks.gr/BooksList.aspx?ListType=6&id=30230





2) Νία Βαρδάλος, γνωστή ηθοποιός που με την νέα της ταινία επέστρεψε στην Ελλάδα (η πηγή που εξακριβώνει την καταγωγή της είναι η Espresso, όχι αστεία...). Την έμαθα από την αδερφή μου χτες, που την άκουσε σε συνέντευξή της να δηλώνει την καταγωγή της!

http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=21&la=2&catid=3&artid=972683






Τελικά, λάθος μου που πίστευα ότι ο τόπος μου βγάζει ως επί το πλείστον ανθρώπους που κλείνονται στα στενά όρια της σκουντράδας τους (εμού του ιδιου συμπεριλαμβανομένου)...

Υ.Γ.: Δεν θέλω να αδικήσω όταν λέω αυτά τα πικρόχολα λόγια για τον τόπο μου και τους ανθρώπους του, κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις που ήδη ήξερα ότι υπάρχουν, ζουν, δραστηριοποιούνται και εκφράζονται σθεναρά και με αξιοπρέπεια σε εκείνον τον περίεργο τόπο. Και δεν είναι άλλοι από τους ανθρώπους με τους οποίους κάνω παρέα όταν κατηφορίζω στο χωριό και οι οποίοι τελικά με τραβούν να κατέβω και να μην ξεχάσω το περιβάλλον που μου έδινε ερεθίσματα μέχρι τα 18 μου έτη!