Αποχαιρετισμός


Πριν από κάθε μπάρκο, όσο μικρό ή μεγάλο και αν προμηνύεται, ρίχνεις μια κλεφτή ματιά προς τα πίσω... Το οφείλεις. Ένας τελευταίος αποχαιρετισμός, μια τελευταία εικόνα, μια τελευταία γεύση... Σε ένα τελευταίο αντίο των βασανιστικών μου σκέψεων, με τρεμάμενα χείλη, που έχουν όμως την δύναμη να τραγουδούν ακόμα, σιγοψιθυρίζω κάτι μελωδίες... Στο καλό λοιπόν σκέψεις μου, καλόν αέρα στα πανιά σας και στα πανιά μου! Σας ευχαριστώ για την συντροφιά σας.


"She moved through the fair"
Traditional song performed by Loreenna Mckennitt




"Το τέλος μας δες"
Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Μουσική: Zeljko Joksimovic
Ερμηνεία: Ελευθερία Αρβανιτάκη






1 σχόλια:

Αλητακι είπε...

Το πρώτο post που διάβασα αυτό εδώ..

http://www.youtube.com/watch?v=GBkKNjDDs4g


Φθινόπωρο στον έρωτα απόψε ανατέλλει
αρισμαρί και μέλι μύρισαν τα βουνά
κι εγώ κοιτάζω σιωπηλός το χώμα το βρεγμένο
σα κάρβουνο αναμμένο η ομορφιά πονά

Φιλί γυρεύω του ουρανού κι αυτός μου δίνει στάχτη
μα απ΄ της καρδιάς τ΄ αδράχτι σαν θέλω να κοπείς
σαλεύουν τα πορτόφυλλα κι η κλειδωνιά γυρίζει
αέρας μου σφυρίζει αν έρθεις μην αργείς

Γδύσου κι από τα μάτια μου πάρε νερό και πλύσου
ο χωρισμός θυμήσου είναι χειμωνανθός
τη λύπη την κατοίκησα σε νύχτα και σε μέρα
σ΄ αφήνω στον αέρα για να σε βρώ στο φως

Η αγάπη φόβους και όνειρα δειπνά προτού ραγίσει
στου πόνου το ξωκλήσι αγιάζει η ερημιά
κι εγώ μια θλίψη που ζητώ για να με σημαδέψει
το φως πριν βασιλέψει θα σ' αρνηθώ ξανά

Γδύσου κι από τα μάτια μου πάρε νερό και πλύσου
ο χωρισμός θυμήσου είναι χειμωνανθός
τη λύπη την κατοίκησα σε νύχτα και σε μέρα
σ΄ αφήνω στον αέρα για να σε βρώ στο φως



Κλείσε τα μάτια κι άσε τον αέρα να ακουμπήσει το πρόσωπό σου. Κι εκεί σε ένα μπαλκόνι καθώς θα στέκεσαι, θα σε χαιδέψει το άρωμα από τις τριανταφυλλιές που "κατοικούν" από κάτω.
Listen with your heart, you will understand..

Να χαμογελάς πάντα πρίγκηπα με το γέρικο άλογο..