Κι ας πονέσω


Σήμερα, που ένα ακόμα όνειρό μου πέθανε, είναι χρεία το μοιρολόι να θρηνήσει σπαραχτικά απέναντι στους καιρούς, για να ακουστεί στα πέραντα του σύμπαντος...

Και διπλό θρήνο να έχει, επειδή οι καιροί δεν απαντούν, στέκοντας απόμακρα, αδιάφοροι για τον κλαυθμό.



"Ριζίτικο τση γερακίνας"
Στίχοι, Μουσική: Δημήτρης Αποστολάκης
Ερμηνεία: Ψαραντώνης, Χαΐνηδες
(απ' το δίσκο "Αγροκτηνοτροφικά & Μητροπολιτικά")




Του γερακιού το πέταγμα, καλέ μου
ποτέ σου μη ζηλέψεις, ακριβέ μου
τη μαύρη μπόρα έχει συντροφιά του
και ταίρι στα φαράγγια τη σκιά του.

Στο άγριο το βλέμμα του, καλέ μου
πουλιά κι αθρώποι φεύγουν, ακριβέ μου
κι έχει τιμή του κυνηγού το χέρι
το ματωμένο του φτερό να φέρει.

Του γερακιού το πέταγμα, καλέ μου
να κάμεις κι ας πονέσω, ακριβέ μου
πουλιά που έχουν μάνα γερακίνα
τση μοίρας δεν ξεφεύγουνε κι εκείνα.