Τα δυο αδέρφια

Ψάχνοντας στα συρτάρια του παρελθόντος βρήκα μια εφημερίδα που είχαμε εκδώσει με την αδερφή μου (εγώ στην Ε' Δημοτικού) και πραγματικά συγκινήθηκα! Υπέροχες αναμνήσεις ξεπήδησαν από εποχές που έχουν ξεθωριάσει. Σήμερα, που στα αβέβαια βήματα του μέλλοντος αναμοχλεύω το παρελθόν, για να διαπιστώσω τι πορεία έχω διαγράψει και προς τα πού τείνει να με οδηγεί αυτή η πορεία, περισσότερο από ποτέ έχω ανάγκη να ξαναθυμηθώ εκείνες τις εποχές... Πάθος, ενθουσιασμός, αφοσίωση και δημιουργικότητα πήγαζαν από την μικρή καρδιά των παιδικών μας χρόνων. Τίποτα δεν έμοιαζε να ταράζει την ανεμελιά εκείνης της εποχής.

Παραθέτω τα τρία τεύχη που τυπώσαμε. Μετά δεν θυμάμαι γιατί δεν συνεχίστηκε, ίσως η επιχείρηση κρίθηκε ανεπικερδής και έτσι κόπηκαν τα κονδύλια...


1ο τεύχος:









2ο τεύχος:





3ο τεύχος:





2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλα ρε παλικαρι τι ειχατε φτιαξει με τη σιστερ???? Πραγματικα ωραιο!!! Να σαι καλα και υποσχομαι να δω ολο το blog!!!

meloupios18

ξερεις ποιος ειμαι!!

astromonos είπε...

Φιλαράκι meloupie ήθελα να ανεβάσω και έναν κινητήρα που είχαμε φτιάξει μαζί στο μάθημα της φυσικής, αλλά είχα ένα μικρό τεχνικο πρόβλημα... δεν μπορούσα να το σκανάρω!!

Φιλιά πολλά!